مواردی که هنگام خرید دستگاه کپی باید به آنها توجه کنیم ؟ قیمت پایین یا کارایی

دستگاه کپی اچ پی HP M630

مواردی که هنگام خرید دستگاه کپی باید به آنها توجه کنیم ؟ قیمت پایین یا کارایی

مواردی که هنگام خرید دستگاه کپی باید به آنها توجه کنیم ؟ قیمت پایین یا کارایی

مواردی که هنگام خرید دستگاه کپی باید به آنها توجه کنیم ؟ قیمت پایین یا کارایی : خرید دستگاه کپی ، هزینه ارزان ، هنگام خرید دستگاه کپی، باید به ندرت براساس قیمت تصمیم گیری نمایید . می خواهم اندکی در مورد قیمت در برابر ارزش صحبت کنم. البته، بالاترین قیمت برای خرید دستگاه کپی و هزینه بالا همیشه به معنی بهترین محصول یا خدمات نیست . کمترین هزینه هم لزوما نمیتواند بهترین کیفیت را داشته باشد. باید امکانات دستگاه کپی بتواند نیاز شما را برطرف سازد.

خرید دستگاه کپی گران یا ارزان

آیا شما از تمامی امکانات یک دستگاه کپی پیشرفته گران قیمت استفاده میکنید. خرید دستگاه کپی ارزان به معنای کیفیت پایین آن نیست . خرید دستگاه کپی با کمترین قیمت مورد انتظار با امکانات مورد نیاز کسب و کار شما فوق العاده است . زمانی که یک سرویس یا محصول خوب با قیمت مناسب مطابقت دارد، چه کسی آن را دوست ندارد؟

اما ارزان همچنین میتواند به معنای  “کیفیت پایین، درجه دوم، ضعیف یا غیر استاندارد” باشد. هنگام خرید دستگاه کپی ابتدا با یک تعمیرکار دستگاه کپی بیطرف مشورت کنید. خریدارانی هستند که در هنگام خرید دستگاه کپی ابتدا به حداقل و حداکثر قیمت توجه میکنند. بدون آنکه نیاز خود را درنظر بگیرند. این افراد همیشه در هنگام خرید دستگاه کپی و چاپگر ارزان ترین قیمت را در نظر می گیرند.

فروشنده دستگاه کپی و مواردی که هنگام خرید دستگاه کپی باید به آنها توجه کنیم ؟ قیمت پایین یا کارایی

این صحیح نیست که مدیر فروش دستگاه کپی بسیار آشکارا بگوید ، “این دستگاه کپی مدل یا برند خوبی نیست” . فروشنده دستگاه کپی باید بهترین پیشنهاد اقتصادی را داشته باشد ، نه ارزانترین . مدیران فروش و متخصصین دستگاه کپی در نمایندگی شارپ معمولا قبل از پیشنهاد دستگاه ، از نیاز کسب و کار خریدار آگاه میشوند.

برخی خدمات ارزشی، دیگران بر دستگاهی که ما آورده ایم ارزش گذاری می کنند و از بعضی از خدمات و تجهیزات با کیفیت با قیمت پایین قدردانی می کنند. یک بخش خاص از مشتریان وجود دارد که تنها به قیمت نگاه می کنند – و کمترین هزینه را به شرکت می دهند. روش دیگر، چطور می توانم کمپرسور و پرینترم را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنم ؟ گاهی اوقات این شرکت ها می گویند آنها به دنبال طبقه پایین هستند.

اگر منظور شما از توجه به پایانه خط پایین با پرداخت ارزان ترین قیمتی است که شما می توانید برای هر محصول یا خدماتی که خریداری می کنید دریافت کنید، پس مطمئنا شما به حد نصاب توجه می کنید.

گاهی اوقات گزینه ارزان تر بهترین گزینه است:مواردی که هنگام خرید دستگاه کپی باید به آنها توجه کنیم ؟ قیمت پایین یا کارایی

از سوی دیگر، چقدر تصمیم گرفتید از لوله گرما با هزینه کم، پیمانکار یا مکانیک استفاده کنید و از “ارزش” خدماتی که خریداری کرده اید پشیمان شده اید؟ بیایید این موضوع را در دستگاه کپی  مشاهده کنیم.

هنگامی که این موضوع در دستگاه های کپی صدق می کند، ارزان می تواند برای خط پایین بد باشد. شما ممکن است هیجان کوتاه مدت را از “معامله خوب” دریافت کنید، اما زمانی که به خدمات نیاز دارید، معامله خوب می تواند به سرعت به یک معامله  بد تبدیل شود. یا شما ممکن است به جستجو  برای ارزان ترین هزینه تعمیر دستگاه کپی ادامه دهید که شما در خواهید یافت دستگاه کپی در معامله خوب شما مکررا  می شکند. زیرا آنها دستگاه کپی مناسبی برای نیازهای کسب و کار شما نیست.

به دستگاه کپی ( و خدمات دستگاه کپی ) ارزان نه بگویید:مواردی که هنگام خرید دستگاه کپی باید به آنها توجه کنیم ؟ قیمت پایین یا کارایی

هنگامی که به نظر می رسد یک معامله خیلی خوب است گاهی صحیح است. هنگام خرید یا اجاره کپی، قرارداد تعمیر و نگهداری، یا قرارداد خدمات چاپ مدیریت شده ، مراقب باشید. در حالی که هزینه پایین کپی ممکن است ، در بلندمدت نشان دهد که چه اتفاقی افتاده است:

  • در زمان لازم برای مشخص کردن ترکیب مناسب تجهیزات برای دفتر تان، دستگاه اسکن شریک جدید خود را در نظر بگیرید؟
  • آیا روش خدماتی برروی تکنسین های خدمات آموزشی در مورد  بهترین تکنیک های تعمیر و نگهداری از تجهیزات فعال اداری تمرکز کرده است؟
  • صرفه جویی در هزینه ها با کاهش حفظ تامین زیادی از بخش ها به صورت دستی  صورت می گیرد؟

هنگامی که این اتفاق می افتد، بهره وری شما کاهش می یابد زیرا شما تجهیزات اشتباه را دارید که بدون نیاز به سطوح پشتیبانی می تواند تعمیرات و نگهداری بیشتری را برای تعمیر و نگهداری تجهیزات تان انجام دهد. خرابی، تعمیرات مکرر و کاربران ناامید  از پیامدهای این کار است  . می دانم قیمت مهم است مابرروی ایجاد ارزش برای مشتریان ما با قیمت عادلانه تمرکز می کنیم.

اگر تصمیم به همکاری با ما یا فروشنده دیگری را دارید، شما را تشویق می کنم تا در مورد اینکه تجهیزاتی که شما در حال خرید و یا اجاره آن هستید تا چه حد در بهره وری اداره شما تاثیر گذار است بیاندیشید. در مورد اتفاقی که در هنگام کار نکردن این دستگاه ها رخ می دهد بیاندیشید. خرید دستگاه کپی توشیبا از نمایندگی توشیبا خدمات یک تا سه سال را به همراه دارد. سپس در مورد معادله بین هزینه “ارزان” در برابر ارزش بلند مدت مجددا بیاندیشید.

نوشته شده توسط

اگر سوالی دارید در خدمتیم