دستگاه چاپگر چندمنظوره و دستگاه کپی رومیزی

دستگاه چاپگر چندمنظوره و دستگاه کپی رومیزی

دستگاه چاپگر چندمنظوره و دستگاه کپی رومیزی چند منظوره نقش بسیار زیادی در امور چاپی بیشتر ادارات و مجموعه ها دارند. دستگاههای فتوکپی چندمنظوره رومیزی از قابلبتهای بسیار زیادی برخوردارند و توان برطرف نمودن تمامی نیازهای یک مجموعه متوسط را دارند.

دستگاه چاپگر چندمنظوره و دستگاه کپی رومیزی چگونه برای شما کار می کند ؟

تجهیزات اداری مانند ماشینهای اداری برای شما کار می کنند و وجود هرگونه مشکل در آنها باعث میشود تا در انجام امور اداری خلل ایجاد شود. جمع شدن کاغذ توسط پرینتر ، عملکرد نادرست تجهیزات، تامین لوازم – به نظر میرسد که مانع کار شما می شود. از دست دادن بهره وری و کارامدی می تواند اثرات قابل توجهی بر شرکت شما داشته باشد.

هر دقیقه ای کار می خوابد برای شما هزینه دارد که همچنین  تاثیرات مخربی برروی روحیه کارکنان دارد. تجهیزات اداری شما باید دارایی باشد که به شما در جهت موفق شدنتان کمک کند، نه توانایی که تنها برای شما هزینه داشته باشد. یک دستگاه کپی رومیزی یا چاپگر چند منظوره (MFP) می تواند شرایط را به شدت تغییردهد. با استفاده از تکنولوژی با کیفیت بالا، قابلیت پیشرفته و ابزار چند منظوره، پرینتر چند منظوره می تواند در زمان و پول شما صرفه جویی کند و به طور چشمگیری باعث افزایش بهره وری شود.

چاپگر چند منظوره و دستگاه کپی رومیزی

هنگامی که کارکنان باید با بسیاری از مارک های مختلف و انواع پرینترها، دستگاه های فکس، اسکنرها و دستگاه های کپی در اطراف دفتر کار کنند، نتیجه اغلب ناامیدکننده است. هر ماشین به طور متفاوتی کار می کند (یا کار نمی کند) ،  در حالی که آنها باید سفارشات شرکتهای متعددی را انجام دهند.
یک چاپگر چند منظوره و دستگاه کپی رومیزی کار چاپگر ، دستگاه فکس، اسکنر و کپی و … را انجام می دهد. توابع E-copy می تواند به شما در صرفه جویی در کاغذ کمک کند، در حالی که ورق های خوراک اتوماتیک می توانند بیشترین کار را برای شما انجام دهند.

انتخاب پرینتر چندکاره مناسب

هر سیستم چند منظوره ای به صورت یکسان ایجاد نشده است. برای هر نیاز و هر اندازه از دفتر یک MFP وجود دارد. در هنگام انتخاب یک چاپگر برای شرکت خود، موارد زیر را در نظر بگیرید.

دستگاه چندمنظوره جوهرافشان یا لیزری ؟

چاپگرهای جوهرافشان برای دفاتر که اغلب به صورت رنگی، به ویژه برای چاپ عکس ها به کار برده می شوند، محبوب هستند. با این حال، اگر اغلب اسناد متنی سیاه و سفید را چاپ می کنید، یک چاپگر لیزری ممکن است برای شما بهتر باشد.

سرعت دستگاه چاپ چندمنظوره

در نظر بگیرید که چقدر دستگاه شما در طول روز استفاده خواهد شد. یک دستگاه با ظرفیت بالا ممکن است. سرمایه گذاری بیشتری نیاز داشته باشد. اما دوام و ماندگاری بالای آن در طول زمان می تواند کاهش هزینه و صرفه جویی قابل توجهی را برای شما در پی داشته باشد.

گزینه های پیشرفته دستگاه کپی رومیزی

آیا می خواهید قادر به اسکن به یک ایمیل، سیستم مدیریت اسناد و یا ذخیره سازی داخلی باشید؟ در مورد اندازه های مختلف کاغذ مانند 11×17 چطور؟ مطمئن شوید که با گزینه هایی با افراد حرفه ای صحبت می کنید. یک چاپگر چند منظوره می تواند در زمان و پول  شما صرفه جویی کند، در حالی که شرکت شما را به سوی موفقیت بیشتر هدایت می کند. از این نوع دستگاهها میتوان به دستگاههای کپی شارپ و دستگاههای کپی توشیبا اشاره کرد. نمایندگی شارپ مجموعه بینظیری از دستگاههای کپی رومیزی و چاپگرهای چند منظوره مناسب برای هر مجموعه ارائه میدهد .

تعمیر و سرویس و نگهداری دستگاههای چندمنظوره

برای تعمیر دستگاه کپی میتوانید به نمایندگی مربوط به مدل همان دستگاه مراجعه نمایید در نظر داشته باشید که پیشگیری و سرویس به موقع دستگاههای کپی میتواند عمر دستگاه را افزایش دهد. دستگاههای کپی توشیبا فقط در نوع لیزری ارائه میشوند و نمایندگی توشیبا سرویسهای پشتیبانی با ضمانت را ارائه میدهد.

نوشته شده توسط

اگر سوالی دارید در خدمتیم