ویژگی دستگاه فتوکپی شارپ ، رویدادها و اخبار تکنولوژی جدید

فتوکپی رنگی شارپ 5112

ویژگی دستگاه فتوکپی شارپ ؛ در اینجا شما را با آخرین اطلاعات در مورد رویدادهای اخیر از تکنولوژی و امکانات جدید بکار رفته در ساخت دستگاههای فتوکپی چندمنظوره دیجیتال آشنا میکنیم: شرکت شارپ چند مدل جدید از دستگاههای چاپ چندمنظوره دیجیتال خود که با آخرین نوآوریها و امکانات همراه است را به لیست دستگاههای ساخته شده موفق اضافه نمود. این نمونه های جدید برای گروههای کاری پرکاربرد و پرمصرف ساخته شده اند.

ویژگی دستگاه فتوکپی شارپ ؛ تکنولوژی ، امنیت و نوآوری

ویژگی دستگاه فتوکپی شارپ ذخیره سازی در فضای ابری Cloud Sharp

ویژگی دستگاه فتوکپی شارپ ذخیره سازی در فضای ابری  Sharp Cloud

چند مورد از ویژگی دستگاه فتوکپی شارپ که در این دستگاهها بکار رفته :

  • امکان استفاده از کنترل صوتی (voice control)
  • امکان ارتباط با دستگاه کپی شارپ در بستر شبکه های محلی و اینترنت
  • اتصال به فضای ابری بهینه شده (cloud) مانند OneDrive – Google Drive – SharePoint Online
  • آخرین تکنولوژی محافظت و امنیت در شبکه و ذخیره اسناد (leading-edge security)
  • سرعت بالای چاپ

ویژگیهای پیشرفته در دستگاههای فتوکپی شارپ

ارتباط صوتی با دستگاه فتوکپی شارپ

ویژگی کنترل صوتی که به کاربر این امکان را میدهد تا با فرمانهای ساده صوتی به دستگاه کپی دستور دهد. شرکت شارپ با بکارگیری ابزار الکسا از شرکت آمازون که به کاربر خود امکان برقراری ارتباط با ماشین را میدهد این ویژگی را به دستگاههای جدید خود اضافه نموده است.

ارتباط صوتی با دستگاه فتوکپی شارپ دستور صوتی Alexa

ارتباط صوتی با دستگاه فتوکپی شارپ دستور صوتی با Alexa

کابر میتواند از دستوراتی مانند ” کپی بگیر ” (Make a Copy) یا ” سند را اسکن کن ” (Scan Document)  از طریق الکسا با دستگاه کپی ارتباط صوتی برقرار کند. ابزار الکسا که به پایگاه داده عظیم شرکت جهانی آمازون متصل میباشد با ترجمه دستور صوتی به زبان قابل فهم ماشین این دستور را به دستگاه کپی انتقال میدهد.

ارسال دستور چاپ از طریق الکسا ویژگی دستگاه فتوکپی شارپ

ارسال دستور چاپ از طریق الکسا ویژگی دستگاه فتوکپی شارپ

تصور کنید که روی صندلی خود نشسته اید و با هندزفری بلوتوث متصل به گجت الکسا از دستگاه کپی خود میخواهید که یک فایل متنی PDF را از اینترنت دانلود نماید و به تعداد مشخصی چاپ نموده و بعد  آنها را مرتب و پانچ نماید.

برخی از مدلهای دستگاه فتوکپی دیجیتال شارپ که از این ویژگی (MFP Voice) برخوردارند :

    • دستگاه فتوکپی شارپ مدل   Sharp Digital MFP MX-2651
    • دستگاه فتوکپی شارپ مدل   Sharp Digital MFP MX-3051
    • دستگاه فتوکپی شارپ مدل   Sharp Digital MFP MX-3551
    • دستگاه فتوکپی شارپ مدل   Sharp Digital MFP MX-4051
    • دستگاه فتوکپی شارپ مدل   Sharp Digital MFP MX-3071
    • دستگاه فتوکپی شارپ مدل   Sharp Digital MFP MX-3571
    • دستگاه فتوکپی شارپ مدل   Sharp Digital MFP MX-4071

این دستورات به همینجا ختم نمیشوند ، کاربر میتواند تعداد کپی را مشخص کند . تک رو یا پشت رو بودن سند ، مقدار رنگ مصرفی ، تک رنگ بودن یا تمام رنگ ، پانچ ، مرتب سازی بعد از چاپ و بسیاری از امکانات دیگر را مدیریت کند. زمانی که ما فکر میکنید دستگاه فتوکپی شارپ توانسته است که تمام نیازهای یک سازمان را با محصولات خود پشتیبانی کند و از تمام امکانات آنان باخبرید ، شارپ یک امکان و ویژگی جدید برای راحتی کار در محصولات خود ارائه میدهد.

امکان ارتباط با دستگاه کپی شارپ در بستر شبکه های محلی و اینترنت

از دیگر ویژگی دستگاه فتوکپی شارپ امکان ارسال چاپ از راه دور میباشد . تصور کنید که در راه رسیدن به محل کار خود هستید و باید فایلی را به تعداد مشخصی چاپ کنید و زمان محدودی دارید . در این زمان شما میتوانید فایل خود را از طریق گوشی همراه خود و یا تبلت و لپتاپ به پوشه فایلهای ذخیره شده در دستگاه کپی بفرستید و سپس دستور چاپ را صادر کنید.

امکان ارتباط با دستگاه کپی شارپ در بستر شبکه های محلی و اینترنت

امکان ارتباط با دستگاه کپی شارپ در بستر شبکه های محلی و اینترنت

نوع دیگر ارسال و دریافت فایل و ذخیره آن در دستگاههای جدید شارپ استفاده از فضای ذخیره سازی ابری میباشد. دستگاههای فتوکپی جدید شارپ با امکان ارتباط با انواع سرویسهای ارائه دهنده ذخیره سازی مانند گوگل Google Drive  ، DropBox  و غیره تمامی اسناد شما را در آنها ذخیره نموده و شما و همکارانتان در هر زمان که بخواهید میتوانید در کمترین زمان به آنها دسترسی داشته باشید.

آخرین تکنولوژی محافظت و امنیت در شبکه و ذخیره اسناد (leading-edge security)

تمامی اسناد ذخیره شده توسط این دستگاههای هوشمند از امنیت کامل برخوردار میباشند.کاربرانی که با این دستگاهها سروکار دارند هریک از دسترسی مخصوص به خود برخوردارند و مدیر میتواند برای هر شخص محدودیت دسترسی خاص او را در دستگاه اعمال نماید. کاربر ادمین که از دسترسی کامل به دستگاه برخوردار است به راحتی میتواند از طریق صفحه نمایش لمسی آخرین نرم افزار بروزرسانی دستگاه را رو آن نصب نماید. میتوانید از کارشناسان تعمیرکار فتوکپی شارپ از انواع ابزارها و متدهای جدید بکار رفته در دستگاه کپی شارپ سوال کنید.

امنیت در ذخیره سازی اسناد

شرکت شارپ همچنین از قویترین ابزارهای امنیتی (Firewall) برای جلوگیری از ورود بدافزارها از طریق شبکه اینترنت در دستگاه فتوکپی شارپ استفاده نموده است. نمایندگی شارپ در تهران با ارتباط مستقیم با شرکت شارپ از آخرین متدهای تعمیر و نگهداری دستگاههای شارپ بهره مند میباشند. از دیگر ویژگیهای مهم این دستگاهها میتوان به هوشمند بودن نرم افزار های نصب شده در این مدل از دستگاهها اشاره نمود.

این ویژگی دستگاه را قادر میسازد تا در صورت تشخیص هرگونه اختلال در هسته نرم افزار مدیریتی خود ، اعم از ورود بدافزار و سعی در مختل سازی برنامه های داخلی و یا هرگونه مشکل تنظیماتی که منجر به آسیب به دستگاه میشود ؛ تنظیمات خود را به حالت اولیه بازگردانده و حتی در صورت لزوم مشکلات خود را به سرور شرکت شارپ ارسال نماید.

ویژگی سرعت دستگاه فتوکپی و پرینتر

سرعت فتوکپي و پرینتر برای سازمانها و مجموعه های پراستفاده از این دستگاهها بسیار مهم میباشد. این دستگاهها تقریبا در هر ثانیه یک برگ کپي میگیرند. در بیشتر این دستگاهها سرعت چاپ به 60 برگ در دقیقه میرسد. تعمیر فتوکپی خصوصا مدلهای ذکر شده در این مقاله جزو کارهای تخصصی میباشد که حتما باید توسط متخصصین نمایندگی اصلی انجام شود. این مقاله توسط تیم متخصصین نمايندگي شارپ تهیه و تنظیم شده است. در پستهای بعدی به دیگر امکانات و ویژگیهای دستگاههای فتوکپي شارپ میپردازیم.

نوشته شده توسط

اگر سوالی دارید در خدمتیم