فروش پرینتر لیزری رنگی استوک زیراکس

پرینتر لیزری رنگی استوک زیراکس در سال های اخیر، محبوبیت فوق العاده زیادی پیدا کرده اند تا جایی که نظر بسیاری از علاقمندان به دستگاه های چاپ را به خود جلب نموده ­اند. پرینتر لیزری رنگی استوک زیراکس از آن دسته چاپگر هایی است که با استقبال بیشتر مردم از ایده چاپ رنگی، رونق یافته است و در اداره ها، کافی نت ها و غیره، به طور گسترده به کار گرفته شده ­اند.

همان طور که می دانید، چاپ رنگ برای تصاویر و برخی اسناد و مدارک از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است. برای این که از یک سند الکترونیکی، تصویر رنگی تکثیر نمایید، کافیست از پرینتر لیزری رنگی استفاده نمایید. وقتی تصاویر چاپ شده از پرینتر ‌های رنگی را با چاپگر های تک رنگ مقایسه می کنید، متوجه خواهید شد که وضوح تصاویر و کیفیت آن ها چقدر با یکدیگر متفاوت است.

معمولا چنین به نظر می رسد که چاپگر های استوک تک رنگ در زندگی روزمره، کاربرد زیادی دارند. این ادعا می تواند درست باشد اما با این حال، نمی توان اهمیت وجود چاپگر های لیزری رنگی را انکار کرد.

جالب است بدانید که بیشتر چاپگر های رنگی علاوه بر قابلیت نمایش طیف رنگی بر روی کاغذ ها، از قابلیت چاپ تک رنگ نیز برخوردار هستند. از این رو با خرید چاپگر های رنگی با یک تیر دو نشان زده ‌اید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه های جداگانه برای خرید پرینتر تک رنگ نخواهید داشت.

همچنین برای پرینت کتاب های درسی در مقاطع مختلف تحصیلی که دارای عکس و تصاویر متعدد هستند، می توان از قابلیت های این نوع دستگاه چاپ بهره­مند شد.

انواع چاپگر لیزری رنگی دست دوم دارای تکنولوژی های چاپ متنوعی هستند که آن ها را از سایر مدل های موجود در بازار متمایز می سازد.  برخی از انواع پرینتر های لیزری رنگی از نوار های رنگی قابل تعویض، پشتیبانی می کنند و برخی دیگر فقط از مقدار مشخصی از هر رنگ استفاده می نماید. چاپگر های لیزری عمدتا به نمایشگر LCD یا LED مجهز هستند و بسته به مدلشان دارای قابلیت های ADF ، چاپ دو رو ، WIFI ، انواع پورت های Ethernet و USB-2 می باشند.

چاپگر های لیزری رنگی چند کاره

پرینتر لیزری رنگی استوک زیراکس دارای انواع مختلفی است که عموما به نام چاپگر های لیزری تک کاره و چند کاره شناخته می شوند. پرینتر های چند کاره یا چند منظوره برخلاف مدل های تک کاره که فقط از قابلیت کپی، پشتیبانی می کنند قادر به انجام کار های دیگری همچون اسکن و فکس نیز هستند. پرینتر های چند کاره به دلیل ابعاد جمع و جوری که دارند، همچنین به جهت پشتیبانی از چند عملکرد، برای دفاتر و شرکت های کوچک و با فضای محدود، بسیار ایده ال هستند.

به لطف چنین دستگاه هایی، دیگر مجبور نیستید چند دستگاه جداگانه را برای انجام عملیات کپی، اسکن و فکس خریداری نمایید. با خرید پرینتر لیزری رنگی استوک چند منظوره می توانید علاوه بر یک پرینتر یک دستگاه با قابلیت فاکس و اسکنر رنگی نیز در اختیار داشته باشید. چی از این بهتر!

مهم ترین دلایل انتخاب پرینتر لیزری رنگی استوک زیراکس

چرا باید پرینتر لیزری رنگی استوک زیراکس را خریداری نماییم؟ در ادامه به پاسخ این سوال می پردازیم.

طیف رنگی متنوع و کیفیت چاپ

خروجی رنگی در مقایسه با خروجی سیاه و سفید از دستگاه چاپ زیباتر است. علاوه بر این، کاربرد چاپ رنگی در مقایسه با چاپ سیاه و سفید بیشتر است. چنانچه هدف از پرینت های شما، جلب توجه کاربران است، باید از دستگاه های چاپ رنگی استفاده کنید و به این جهت نیاز به سرمایه گذاری بسیار بیشتری خواهید داشت. به این دلیل که قیمت پرینتر های رنگی در مقایسه با چاپگر های سیاه و سفید بیشتر است.

چاپگر لیزری رنگی می‌تواند تصاویری با وضوح بالا و رزولوشن قابل قبول را ارائه دهد. امروزه رزولوشن بالای 14000*900 dpi برای پرینتر لیزری رنگی استوک دور از دسترس نخواهد بود.

پخش نشدن جوهر در چاپگر رنگی کارکرده لیزری

جوهر به کار برده شده در چاپگر های رنگی لیزری از طریق الکتریسیته ساکن، روی کاغذ موجود در سینی دستگاه چاپ می چسبد و در ادامه به کمک گرما به آن پیوند می خورد. جالب است بدانید که در این نوع روش چاپ بر خلاف پرینت توسط چاپگر های جوهر افشان، کاغذ مرطوب نمی شود و جوهر پخش نخواهد شد. به همین دلیل است که پرینت توسط این نوع چاپگر ها بسیار واضح و خوانا نمایش داده می شود.

هزینه پرینت به ازای صفحه در پرینتر لیزری رنگی استوک

انواع پرینتر لیزری رنگی صرف نظر از برند و نام تجاری که دارند، معمولا در مقایسه با مدل های تک رنگ، گران تر هستند اما با این حال نرخ کاهش قابل توجهی در قیمت آن ها طی چندین سال اخیر مشاهده می شود. این نوع چاپگر ها معمولا در محدوده قیمت چاپگر های جوهر افشان طبقه بندی می شوند.

در نظر داشته باشید که قیمت کارتریج های جوهر رنگی در مقایسه با کارتریج جوهر سیاه و سفید بالاتر می باشد. این در حالی است که هزینه چاپ هر صفحه برای این پرینتر ها در مقایسه با مدل دیگر بسیار کمتر خواهد بود. این به این دلیل است که کارتریج ها دوام بهتری دارند و تعداد صفحات بیشتری را پرینت می کنند.

چاپ با سرعت و حجم بالا

نحوه عملکرد پرینتر لیزری رنگی استوک زیراکس به این شکل است که این دستگاه های چاپ برای گرم شدن نیاز به داغ شدن فیوز ها دارند. پس از اینکه فرایند داغ شدن چاپگر لیزری رنگی انجام گرفت، 50 درصد سریع تر از چاپگر های جوهر افشان عملیات چاپ را انجام می دهند.

این در حالی است که سینی کاغذ آن ها نیز ظرفیت بسیار بسیار بیشتری دارد. به همین دلیل لازم نیست که در فواصل زمانی کوتاه، سینی دستگاه چاپ را پر از کاغذ نمایید. در مجموع، چاپگر لیزری رنگی دست دوم یا نو برای انجام کارهای چاپی با حجم بالا در نظر گرفته شده­اند و روند پرینت اسناد و مدارک را با سرعت بالا تری انجام می دهند.

تعمیر و نگهداری کم تر

تونر در پرینتر لیزری رنگی استوک زیراکس دقیقا همان کاری را انجام می دهد که جوهر در پرینتر های جوهر افشان انجام می دهد. از آنجایی که تونر دارای جنس پودر مانند است، خشک نمی شود و پس از اینکه دستگاه برای مدت زمانی غیر قابل استفاده بماند، نگرانی برای خشک شدن کارتریج وجود ندارد.

این در حالی است که در چاپگر های جوهر افشان به هنگام تعویض کارتریج، هد چاپ باید دقیقا تراز شود تا کیفیت چاپ قابل قبول باشد. علاوه بر این، در طول عمر کارتریج، هد دستگاه باید به طور مرتب تمیز شود.

در نظر داشته باشید که ممکن است جوهر در قسمت های متحرک پرینتر خشک شده و در فعالیت دستگاه، ایجاد اختلال کند. با توجه به اینکه در پرینتر لیزری رنگی استوک یا نو، هیچ کدام از این مشکلات دیده نمی شود، نیازی به نگهداری و تعمیر مداوم آن، نخواهید داشت.

نکات مهم هنگام خرید پرینتر لیزری رنگی استوک

در صورت تمایل به خرید پرینتر لیزری رنگی استوک زیراکس یا نو باید پارامتر های خاصی همچون رزولوشن چاپ، سرعت چاپ، اتصالات پرینتر و حتی تعداد چاپ در ماه را مورد توجه قرار بدهید. همچنین باید به ظرفیت سینی و کیفیت دستگاه چاپ نیز توجه ویژه داشته باشید. به این ترتیب قادر خواهید بود تا یک تصمیم گیری مناسب اتخاذ نمایید.

نوشته شده توسط

اگر سوالی دارید در خدمتیم