خرید پرینتر زیراکس

بهترین برند دستگاه کپی چیست؟

انواع پرینتر زیراکس

زیراکس  شرکتی  آمریکایی است و از سال ۱۹۰۶ ، با نام هالوید شروع به فعالیت کرد.  دفتر مرکزی این شرکت در نورواک کنتیکت قرار دارد و موسس شرکت جوزف سی ویلسون می باشد .  اولین فعالیت های کمپانی زیراکس در زمینه ی تولید تجهیزات عکاسی بود . به تدریج حوزه ی فعالیت های این کمپانی گسترش یافت و امروز شاهد تولید محصولات مختلف علی الخصوص در حوزه ی ماشین های اداری توسط این شرکت هستیم . برخی از محصولات تولید شده در این شرکت عبارتند از:

  •  چاپگرزیراکس
  • دستگاه‌های‌کپی زیراکس
  •  اسکنرxerox
  •  دورنگار زیراکس
  •  پروژکتور زیراکس

معرفی محصولات زیراکس

معرفی محصولات زیراکس، توسط  کارشناسان و مهندسین نوین کپی انجام می گردد.  کارشناسان متبحر و کارآزموده ی نوین کپی از طریق ارائه مشخصات فنی دستگاه به بررسی دستگاه مورد نظر مبادرت می ورزند . پس از این مرحله شرح مفصلی از ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه انجام خواهد شد.

شایان ذکر است ، تکنسین ها و کادر فنی نوین کپی به اعلام مزایا و معایب محصولات می پردازند . در واقع با ارائه ی این خدمت از سوی نوین کپی کاربرانی که تمایل خرید محصولات زیراکس را دارند ، می توانند دستگاه مورد مورد نظر خود را بدون شک و تردید در ارتباط با کارایی آن انتخاب نمایند . شکیبایی و صبر مهندسین و تکنسین های این مجموعه حین پروسه ی تعمیر یکی از دلایل موفقیت این مرکز است. خاطرنشان می سازیم ، کاربران می توانند محصول مورد نظر خود را از فروشگاه نوین کپی خریداری نمایند. جهت مطالعه ی مشخصات هر محصول در این بخش روی لینک محصول مورد نظر خود کلیک نمایید.

محرمی دوه بیونی امیر

نوشته شده توسط

اگر سوالی دارید در خدمتیم
X
Welcome to Our Website
Welcome to WPBot