قیمت دستگاه کپی دست دوم

مرکز فروش دستگاه کپی دست دوم در ایران

شرکت نوین کپی ، با بیش از 30 سال تجربه در زمینه خرید و فروش دستگاههای کپی شرایطی را فراهم نموده است تا شما سروران گرامی بتوانید با هر بودجه ای که دارید بهترین خرید را انجام دهید ،خرید و  فروش دستگاه کپی دست دوم و استوک و نو با بهترین و مناسبترین قیمت ها را در مجموعه بزرگ نوین کپی تجربه نمائید.

فروشگاه نوین کپی

انواع دستگاه کپی استوک

خرید و فروش انواع دستگاه فتوکپی استوک در ایران

فروش دستگاه کپی دست دوم - تهران زوریش

فروش دستگاه کپی دست دوم شارپ

شارپ یکی از بهترین مدلهای دستگاه های فتوکپی در سراسر جهان شناخته شده می باشد. کمپانی بزرگ شارپ از دهها سال پیش یکی از شرکتهای پیشگام در صنعت لوازم اداری و علی الخصوص دستگاههای فتوکپی می باشد.

فروش دستگاه های فتوکپی برند شارپ از برترین برندها با تست کیفیت در فروشگاه نوین کپی امکان پذیر بوده و مشتریان می توانند دستگاه مورد نظر را بر اساس نیاز خود با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایند.

فرصتی تکرار نشدنی!

فروش دستگاه کپی دست دوم توشیبا

یکی از بهترین دستگاههای کپی که همواره مورد توجه شرکت تهران زوریش می باشد برند توشیبا ست ، این محصول ژاپنی در چندین سال اخیر توانسته سهم بسیاری را در صنعت چاپ از آن خود کند و به دو دسته تک کاره و چند کاره تقسیم بندی میگردد.

تهران زوریش با ارائه انواع دستگاه های فتوکپی توشیبا و با پشتیبانی از محصولات ارائه شده به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش دستگاههای توشیبا شناخته شده شود.

جهت اطلاع از قیمت های به روز نو و دست دوم حتما با ما در تماس باشید.

فرصتی تکرار نشدنی!

تماس بگیرید

فروش دستگاه کپی دست دوم ریکو

مجموعه نوین کپی مفتخر است تا با فراهم کردن امکان خرید انواع ماشین و ابزارآلات اداری و فروشگاهی از جمله دستگاههای کپی ریکو آفیشیو با بهترین قیمت ها را برای شما خریداران عزیز فراهم آورد و همواره در نوین کپی سعی بر این داشتیم تا با همراهی مشتریان خریدی بهینه و به صرفه را در این مجموعه بزرگ به ارمغان آوریم.

فرصتی تکرار نشدنی!

فروش دستگاه فتوکپی دست دوم کانن

در صورتی که به دنبال بهترین برندهای اورجینال Canon با عالی ترین قیمت و بالا ترین کیفیت هستید آن را در نوین کپی می توانید تهیه کنید.

با تماس با مشاورین ما در شرکت بهترین دستگاههای برند Canon  و متناسب با بودجه خود را تهیه فرمائید.

فرصتی تکرار نشدنی!

فروش دستگاه کپی دست دوم مینولتا | تهران زوریش

فروش دستگاه کپی دست دوم مینولتا

اگر جزو کاربران حرفه ای در زمینه گرافیک و دفاتر فنی می باشید از جمله دستگاههای کپی دست دوم و نو مینولتا با بهترین قیمت ها را برای شما خریداران عزیز فراهم آورده ایم.

لازم به ذکر است توانایی چاپ ۴۵ برگه کپی رنگی و 66 برگه چاپ سیاه و سفید در هر دقیقه و کیفیت چاپ ۶۰۰×۶۰۰dpi که میتواند هر شخصی را وسوسه به خرید این دستگاه نماید. 🙂

فرصتی تکرار نشدنی!

فروش دستگاه کپی دست دوم کیوسرا

اگر در پی چاپ در دو حالت رنگی و سیاه و سفید هستید پیشنهاد ما به شما سروران گرامی دستگاه استاده کپی کیوسرا می باشد که با امکانات و مخزن های بسیار کاغذ یکی از توانمندترین ها در حوزه چاپ می باشد.

گفتنی است که زمان تهیه اولین کپی در 3.9 ثانیه  میباشد و سرعت کپی 45 برگه در دقیقه را برایتان مقدور میسازد.
همچنین وضوح چاپ در این دستگاه 600*600 dpi می باشد.

با کارشناسان ما در نوین کپی تماس حاصل فرمایید تا با ارائه بهترین و مناسبترین قیمت ، خریدی خاطره انگیز و عالی برایتان فراهم آوریم.

فرصتی تکرار نشدنی!

خرید و فروش بهترین دستگاه دست دوم برادر - تهران زوریش

فروش دستگاه کپی دست دوم برادر

دستگاههای Brother در میان دستگاههای فتوکپی من جمله مواردی است که علاوه بر کار کپی مواردی همچون پرینت و اسکن را نیز برای شما فراهم آورده است.

شما سروران گرامی میتوانید جهت استعلام سریع قیمت های مناسب دستگاههای کپی کارکرده برادر بهترین قیمت ها و بیشترین کیفیت ها را با تست سلامت و گارانتی شرکتی دریافت نمایید.

فرصتی تکرار نشدنی!

فروش دستگاه کپی دست دوم زیراکس

دستگاه فتوکپی زیراکس ( Xerox ) از جمله برندهای می باشد که نامی معتبر و همواره آشنا برای همگان بوده و کیفیت و سرعت این دستگاهها نسبت به قیمتشان فوق العاده مقرون به صرفه و قابل توجه است.

بهترین تکنولوژی چاپ دستگاه زیراکس

زیراکس با فناوری جدید و استفاده از دولوپر در زمینه چاپ ، کیفیتی بسیار عالی را رقم زده است ، که مطمئناً کمتر دستگاهی و شرکتی بتواند با این قیمت این چنین چاپی را ارائه دهد.

55 کپی در دقیقه با کیفیت بالا از جمله مواردی است که بیشتر در صنعت چاپ شاهد آن هستیم.

فرصتی تکرار نشدنی!

نوشته شده توسط

اگر سوالی دارید در خدمتیم