قیمت دستگاه کپی استوک اروپا

فروش انواع پرینتر و فتوکپی، قطعات پرینتر در مراغه

فروشگاه نوین کپی از سال 1378 با هدف ارائه بهترین خدمات در حوزه دستگاه های کپی و ملزومات وابسته افتتاح شد .
از جمله فعالیت های این فروشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد :
فروش انواع دستگاه فتوکپی استوک و دست دوم و کارکرده و دستگاه فتوکپی آکبند ، وارد کننده ی مستقیم دستگاه های استوک از آمریکا و اروپا ، تعمیرات تخصصی دستگاه ها ریکو ، زیراکس و کونیکا ، و همچنین تامین قطعات و مواد مصرفی تمامی برندها . دارای گواهینامه بین المللی از شرکت زیراکس ،  کادری مجرب و متعهد آماده ارائه هر گونه خدمات در زمینه ماشینهای اداری ، مشاوره و راهنمایی تلفنی برای رفع ایراد دستگاه . خرید و فروش انواع دستگاه کپی کارکرده و دستگاه فتوکپی دست دوم همراه با ضمانت و گارانتی معتبر و آموزش جامع کار با دستگاه کپی به صورت کامل در نوین کپی انجام می شود.

نصب دستگاه ها رایگان بوده و هزینه ای در قبال نصب دستگاه پرداخت نمیکنید و شرایط گارانتی شرکت نوین کپی بسیار منحصر به فرد است تماس بگیرید تا از این شرایط آگاه شوید.

ما همواره در تلاشیم تا متناسب با نیازهای شما کمک کنیم تا بهترین خرید خود را داشته باشید در هر اندازه و هر مبلغی و با ارائه فیلمهای آموزشی و همچنین مطالب آموزشی هر آنچکه بتوانیم در اختیار شما خواهیم گذاشت تا بتوانید در هر نقطه از ایران که هستید مشکلات خود را بر طرف کنید. دقت داشته باشید که هیچکدام از مطالب ما و هیچکدام از ویدئو های سایت ما کپی نبوده و کپی برداری از آنها مجاز نمیباشد.  مهندسین مشاور شرکت نوین کپی بدون هیچ مطالبه ای پاسخگوی سوالات شما میباشند. خدمات پس از فروش تمامی فتوکپی های دست دوم و کارکرده توسط نوین کپی در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

جهت سفارش کالا و یا مشاوره می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :
تلفن :             09129151016
موبایل : 09141780935 ( محرمی )             

برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت روز اجناس لطفا ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.فروشگاه

 

نوشته شده توسط

اگر سوالی دارید در خدمتیم