قیمت دستگاه زیراکس سیاه و سفید

فروش انواع پرینتر و فتوکپی، قطعات پرینتر در مراغه

انواع دستگاه کپی 

دستگاه کپی دیجیتال

دستگاه‌های فتوکپی دیجیتال معمولا چند کاره هستند و علاوه بر کپی کردن، قابلیت فکس، اسکن و پرینت را نیز انجام می‌دهند، بنابراین معمولا پیشرفته‌تر و رایج‌تر هستند.

دستگاه کپی آنالوگ

دستگاه‌های فتوکپی آنالوگ قدیمی‌تر هستند و در حال حاضر کمتر از آنها استفاده می‌شود. بنابراین به جهت صرفه جویی در هزینه‌ها توصیه می‌شود از دستگاه‌های دیجیتال استفاده کنید.

دستگاه کپی رنگی و سیاه سفید

این مدل دستگاه‌ها، هم کپی‌های رنگی و هم کپی سیاه و سفید ایجاد می‌کنند. 

دستگاه کپی چند کاره

دستگاه‌های کپی چند منظوره معمولا علاوه بر کپی، اسکن، چاپ، فکس به اینترنت نیز اتصال دارند و می‌توان آنها را به شبکه محل کار خود کانکت کرد. البته اینها مواردی هستند که روی قیمت دستگاه کپی در زمان خرید تاثیر گذارند. 

خرید دستگاه کپی از سایت نوین کپی

اگر قبلا دستگاه کپی کار نکردید و در حال حاضر قصد خرید آن را دارید باید به چند نکته توجه کنید. اول اینکه یک برآورد کلی از میزان کپی خود در ماه دشته باشید. دوم اینکه دقت کنید آیا به کپی رنگی نیاز دارید؟ آیا به اسکنر یا چاپگر نیز نیاز دارید؟ چه میزان بودجه برای خرید دستگاه کپی دارید؟ درواقع شما باید نوع نیاز خود را مشخص کنید تا بتوانید مناسب‌ترین دستگاه را متناسب با نوع انتظارات خود خریداری کنید. 

وجود یک مدیر فروش در چرخه فروش دستگاه کپی، لازم و ضروری است. در کنار کارمندانی که در زمینه فروش فعالیت می‌کند، یک مدیر فروش ماهر و با تجربه می‌تواند راهبری و هدایت تیم فروش را به دست گیرد. مرکز ماشین‌های اداری نوین کپی با داشتن کادر فروش مجرب، بهترین دستگاه کپی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتریان ارائه می‌کند. بنابراین می‌توانید با خیال راحت با کارشناسان ما مشورت کنید.

نوشته شده توسط

اگر سوالی دارید در خدمتیم