تونر فابریک زیراکس

کدام تونر برای دستگاه های فتوکپی مناسب تر است؟

تونر فابریک زیراکس رنگی

در صورتی که هزینه تعویض تونر برای شما مهم نیست؛ می‌توان گفت بهترین روش تعویض تونر، خرید تونر فابریک زیراکس است. از آنجایی که این محصولات مستقیماً از شرکت زیراکس و یا پیمانکاران آن وارد می‌شود؛ از نظر کیفیت در بالاترین درجه قرار داشته و سلامت دستگاه شما را تضمین می‌کند. این محصول در بسته‌بندی آکبند به فروش می‌رسد و از این رو در طولانی مدت دستگاه شما به خوبی روز اول کار می‌کند.

برند زیراکس معرف تمامی فعالان حوزه چاپ و مالکین دفاتر مهندسی است. این برند سالیان درازی است که در زمینه تولید دستگاه‌های کپی فعالیت می‌کند و با توجه به ویژگی‌های هر کدام از محصولات خود اقدام به تولید تونر فابریک متناسب با دستگاه، نموده است. از جمله مزایای استفاده از تونر فابریک زیراکس می‌توان به کیفیت بالای چاپ آن اشاره کرد و دلیل این امر پر شدن تونر در کارتریج با کمک دستگاه‌های مکانیکی می‌باشد. در ضمن به دلیل بالا بودن کیفیت تونر، نه تنها میزان هدر رفت تونر به میزان قابل توجهی کم است؛ بلکه این مدل تونر کمترین آسیبی به هد و دیگر قطعات دستگاه وارد نخواهد کرد.

C8030 ،C8035 ،C8045 ،C8055 ،C8070

خرید تونر فابریک زیراکس

مهم‌ترین فاکتور در خرید تونر فابریک دستگاه کپی زیراکس شناسایی درست دستگاه چاپگر است؛ چرا که اغلب مدل‌های دستگاه دارای تونر فابریک مخصوص به خود هستند.

تونرهای فابریک گزینه‌های بسیار بهتری نسبت به تونرهای شارژی هستند؛ چرا که کیفیت چاپ بهتری ارائه می‌دهند و همچنین استفاده ساده‌ای دارند. کافی است تونر فابریک قدیمی را از محل خود خارج کرده و نمونه جدید را جایگزین کنید؛ این در حالی است که در مدل‌های شارژی، تونر در محیط پخش شده و ممکن است به پوست شما آسیب برساند.

تونر فابریک زیراکس رنگی

همان‌طور که می‌دانید برند زیراکس سابقه بسیار درخشانی در زمینه تولید دستگاه‌های چاپگر رنگی دارد. این دستگاه‌ها نیاز به استفاده از تونرهای فابریک رنگی خواهند داشت. این تونرها در چهار رنگ آبی، قرمز، زرد و مشکی طراحی شده‌اند و خرید این چهار رنگ اغلب به صورت هم‌زمان انجام می‌گیرد. اما هستند برندهایی که محصولات خود را به صورت تکی نیز به فروش می‌رسانند. کارشناسان معتقد هستند که بهتر است در زمان اتمام یکی از رنگ‌ها بهتر است تمامی رنگ‌ها را تعویض نمایید.

قیمت تونر فابریک زیراکس

از آنجایی که هر کدام از دستگاه‌های برند زیراکس تونر فابریک مخصوص به خود را دارد، قیمت هر کدام نیز با دیگری متفاوت خواهد بود.

این تونرها بسته به نوع دستگاه دارای حجم‌های متفاوتی است به عنوان مثال تونر فابریک یک دستگاه حرفه‌ای حجم تونر بسیار بیشتری نسبت به یک مدل خانگی دارد و بدیهی است که قیمت آن نیز بیشتر است. در ادامه باید خاطر نشان کرد که تمامی محصولات وارداتی هستند و به همین دلیل قیمت ارز نیز در قیمت نهایی محصول تأثیر خواهد داشت.

خرید اینترنتی تونر فابریک زیراکس

امروز فروشگاه اینترنتی نوین کپی با فروش اینترنتی تمامی لوازم مصرفی و قطعات یدکی دستگاه‌های کپی و پرینتر زیراکس تلاش دارد؛ تمامی محصولات وارداتی، اصل و اورجینال خود را بدون واسطه و با کمترین قیمت به دست مصرف‌کننده واقعی برساند. از جمله مزایای خرید اینترنتی تونر فابریک می‌توان به شناسایی دقیق دستگاه و تناسب تونر با دستگاه اشاره داشت. در این روش خرید بدون صرف زمان و با قیمت مناسب می‌توانید محصولی اصل و اورجینال خریداری کنید.

09129151016

09141780935

09134142139

نوشته شده توسط

اگر سوالی دارید در خدمتیم