فتوکپی سیاه سفید زیراکس B8045

تعمیر در محل کپی زیراکس

تعمیر در محل کپی زیراکس، خدمتی است نوین از نمایندگی این شرکت، ویژه ی آن دسته از کاربرانی که امکان مراجعه ی حضوری به این مرکز را ندارند. در راستای این سرویس، شاهد خدمات با کیفیت تعمیری انواع دستگاه کپی هستیم. کاربران می توانند ضمن تماس با نمایندگی زیراکس، این خدمات را در محل مورد نظر خود دریافت نمایند. لازم به ذکر است که تعمیرات ارائه شده در سرویس مذکور، از نظر تخصصی بودن هیچ تفاوتی با خدمات حضوری نداشته و تعمیرکاران خبره ای برای این کار در نظر گرفته شده اند. مهم نیست که دستگاه فتوکپی مورد استفاده ی شما ساخت چه سالی است، دارای چه نوع قابلیت هایی می باشد و یا با چه مشکلی مواجه شده است.

09141780935

09118455850

09350610426

09359149079

تعمیر کپی زیراکس در محل

ویژگی های تعمیر در محل کپی زیراکس

از جمله مهم ترین ویژگی های تعمیر در محل کپی زیراکس که این خدمات را از سایر سرویس های مشابه در مراکز دیگر متمایز ساخته است، باید به تخصصی بودن سطح تعمیرات اشاره نمود. تکنسین های اعزامی، به سبب برخورداری از دانش فنی و نیز مهارت قابل توجه در زمینه ی ترمیم انواع مدل های دستگاه کپی، قادر به رفع کلیه ی مشکلات این دستگاه می باشند. تعهد کاری کارکنان، دومین ویژگی تعمیر در محل کپی زیراکس است که اهمیت ویژه ای برای مدیریت این نمایندگی دارد. از آنجا که تیم خدمات در محل، به منزل و یا محیط کار کاربران راه پیدا می کنند، نهایت اخلاق و ادب را به کار می بندند و به هیچ عنوان به اعتماد مشتری خیانت نمی کنند.

نکته ی دیگر در مورد ویژگی های این سرویس، استفاده از سطح بالاترین ابزار و ملزومات تعمیراتی دستگاه های کپی است. به عبارت دیگر، تیم اعزامی به محل، کلیه ی تجهیزات مورد نیاز را همراه خود به آنجا برده و در فرآیند تعمیر، از آنها استفاده می نمایند. حتی مجموعه ای از قطعات یدکی اورجینال نیز همراه این کارشناسان وجود دارد تا در صورت نیاز، از آنها در جایگزینی قطعات فرسوده استفاده گردد.

خدمات تعمیر در محل کپی زیراکس

موارد زیر، بخشی از اصلی ترین خدمات تعمیر در محل کپی زیراکس است که کاربران دریافت می کنند:

  • رفع مشکلات کپی در دستگاه کپی زیراکس
  • تعمیر کاغذکش کپی زیراکس در محل
  • تعویض قطعات از رده خارج کپی زیراکس با قطعات اصل
  • رفع کلیه ی مشکلات عملکردی کپی زیراکس و …
  • ترمیم یونیت اسکنر کپی زیراکس در محل
  • تعمیرات یونیت لیزر دستگاه کپی زیراکس
  • رفع نواقص یونیت فیدر دستگاه کپی زیراکس
  • تعمیرات درام کپی زیراکس
  • بررسی و عیب یابی تخصصی انواع کپی زیراکس در محل
  • تعمیر تخصصی کپی زیراکس در محل
  • تعویض و یا شارژ کارتریج کپی زیراکس در حضور کاربر
  • تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی زیراکس

با سرویس در محل، تعمیرگاه را به منزل خود ببرید!

سیستم داخلی چاپگرهای زیراکس و یا سایر برندهای موجود در بازار بسیار حساس و آسیب پذیر است. یک ضربه ی جزیی به بخشی از دستگاه فتوکپی زیراکس ممکن است باعث شکستگی قطعات اصلی آن شود. بنابراین حمل و نقل چاپگر معیوب به مراکز تعمیراتی می تواند با افزایش خرابی های دستگاه در اثر ضربه دردسرساز گردد. با استفاده از سرویس تعمیر در محل زیراکس در نمایندگی رسمی زیراکس دیگر نگران نحوه ی حمل و نقل چاپگر معیوب نباشید. یک تماس تلفنی کوتاه با واحد پشتیبانی نمایندگی زیراکس کافی است تا بالاترین سطح از خدمات تخصصی را در منزل دریافت کنید.

پیش آگاهی از هزینه ها در تعمیر در محل کپی زیراکس

علاوه بر صرفه جویی در زمان، یکی از مهم ترین مزایایی که کاربران با استفاده از خدمات تعمیر در محل کپی زیراکس به دست خواهند آورد، آگاهی از هزینه ها پیش از شروع روند تعمیرات است. همکاران ما پس از وارسی کامل و تخصصی دستگاه و تشخیص مشکل، توضیحاتی کلی در مورد نحوه ی تعمیر آن به شما خواهند داد. همچنین، هزینه ی نهایی را محاسبه کرده و به اطلاع شما خواهند رساند. به این ترتیب، اگر از موارد گفته شده رضایت داشته باشید، فرآیند تعمیر آغاز خواهد شد. پیش آگهی از هزینه ها در تعمیر در محل کپی زیراکس، به کاربران این امکان را می دهد که برآورد مشخص تری داشته و تصمیم آگاهانه ای نسبت به تعمیر یا عدم تعمیر محصول خود اتخاذ نمایند.

نحوه ی استفاده از خدمات تعمیر در محل کپی زیراکس

در توضیح نحوه ی استفاده از خدمات تعمیر در محل کپی زیراکس، باید به تماس تلفنی با نمایندگی زیراکس اشاره کنیم. در واقع این کار، اصلی ترین راه برای دریافت خدمات مذکور تلقی می شود. تلفن های گویا در این مرکز، درخواست شما را ثبت نموده و سپس همکاران ما با شما تماس می گیرند. پس از دریافت اطلاعاتی در خصوص نوع و مدل دستگاه و مشکل به وجود آمده، آدرس محل مورد نظر از شما اخذ می گردد. سپس در اسرع وقت، تیم تعمیراتی به محل مورد نظر اعزام شده و اقدام به بررسی و تعمیر در محل کپی زیراکس می نمایند. گفتنی است که با مراجعه به سایت رسمی نمایندگی نیز می توانید درخواست دریافت تعمیر در محل را ثبت نموده و از خدمات مورد نظر بهره مند شوید.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس اقدامات گسترده ای را در حوزه فروش و تعمیر محصولات این کمپانی به کاربران ارائه می دهد. در زمینه فروش، این نمایندگی فروشگاه هایی را راه اندازی کرده است که در آنها جدیدترین محصولات زیراکس به صورت اورجینال عرضه می گردد. در این مراکز همچنین کارشناسانی حضور دارند که مشتریان را در خرید همراهی می کنند. اشراف و تسلط این کارشناسان بر قطعات و مشخصات فنی موجب شده که اطلاعات جامعی در اختیار مشتریان قرار بگیرد. تلاش کارکنان نمایندگی زیراکس در جلب رضایت کاربران، این مرکز را به محلی قابل اعتماد برای آنها تبدیل کرده است.

واحدهای تعمیرات زیراکس

در واحدهای تعمیرات زیراکس، ترمیم و رفع معایب محصولات این شرکت انجام می پذیرد. هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده است. در صورت بروز مشکل در هریک از تولیدات شرکت زیراکس، تعمیرکاران زبده ی این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده کرده و دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نمایند. لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات زیراکس، با گارانتی معتبر این نمایندگی همراه می باشند. همچنین همکاران ما برای ارائه ی مشاوره های پس از تعمیر در خدمت شما هستند

نوشته شده توسط

اگر سوالی دارید در خدمتیم