لپتاپ گیمینگ Colorful EVOL X16 PRO با پردازنده رپتور لیک و سیستم خنک کننده اختصاصی معرفی شد

جدیدترین لپ تاپ گیمینگ برند Colorful با پردازنده نسل 13 اینتل و کارت گرافیک های سری RTX 40 انویدیا به بازار معرفی شده است. این لپ تاپ گیمینگ که با مدل EVOL X16 PRO عرضه شده، توانایی نمایش تصاویر بازی با نرخ نوسازی عالی 240 هرتز را دارد و در آن از یک سیستم خنک سازی چند منطقه ای استفاده شده است. کاربران می توانند به چندین روش این سیستم خنک سازی را تنظیم کنند که از جمله آنها می توان به شورت کات های کیبورد اشاره کرد. لازم به ذکر است که ظرفیت حافظه ذخیره سازی این لپ تاپ گیمینگ 16 اینچ توسط کاربر قابل ارتقا است.

لپتاپ گیمینگ Colorful EVOL X16 PRO با پردازنده رپتور لیک و سیستم خنک کننده اختصاصی معرفی شد

بدنه مشکی رنگ و نسبتاً ضخیم لپ تاپ Colorful EVOL X16 PRO ممکن است در نگاه اول کمی توی ذوق بزند. بدنه این لپ تاپ از آلومینیوم ساخته شده است و 19.9 میلی متر ضخامت دارد. با این حال مشخصات سخت افزار داخلی این لپ تاپ به گونه ای است که هر گیمری را به سمت خود جذب می کند!

لپ تاپ کالرفول EVOL X16 PRO به یک محفظه برای دفع هوای داغ و دو فن مجهز شده است و به خوبی از عهده خنک سازی قطعات داخلی سیستم در هنگام اجرای بازی های سنگین بر می آید. کاربران می توانند با فشار دادن کلیدهای Fn + 1 از روی کیبورد، عملکرد سیستم خنک سازی این لپ تاپ را تنظیم کنند. لازم به ذکر است که کیبورد این لپ تاپ به نور پس زمینه RGB مجهز است.

لپتاپ گیمینگ Colorful EVOL X16 PRO با پردازنده رپتور لیک و سیستم خنک کننده اختصاصی معرفی شد

کاربران می توانند در هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ Colorful EVOL X16 PRO، صفحه نمایش آن را از بین نسخه 165 هرتزی و نسخه 240 هرتزی QHD انتخاب کنند. پیکر بندی حافظه داخلی این لپ تاپ نیز شامل رم DDR5 با ظرفیت 16 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی NVMe SSD با ظرفیت 512 گیگابایت می شود. همان طور که اشاره شد، امکان ارتقای کانفیگ حافظه لپ تاپ Colorful EVOL X16 PRO برای کاربران وجود دارد و برای این منظور یک اسلات M.2 2280 خالی در آن تعبیه شده است. همچنین کاربران می توانند ظرفیت رم این لپ تاپ را تا 64 گیگابایت افزایش دهند و از عملکرد سریع تر آن در هنگام اجرای چند نرم افزار به صورت هم زمان بهره مند شوند. در این حالت بازی های به روز تری بر روی لپ تاپ Colorful EVOL X16 Pro قابل نصب و اجرا خواهد بود.

لپتاپ گیمینگ Colorful EVOL X16 PRO با پردازنده رپتور لیک و سیستم خنک کننده اختصاصی معرفی شد

در حال حاضر قیمت لپ تاپ گیمینگ Colorful EVOL X16 PRO به صورت دقیق اعلام نشده است. با این حال کانفیگ اصلی و اولیه این لپ تاپ (مجهز به پردازنده Core i7-13700H و کارت گرافیک GeForce RTX 4060) می تواند با قیمت بالای خود بازار را شوکه کند! لازم به ذکر است که نسخه رده بالای این لپ تاپ از پردازنده Core i9-13900H و کارت گرافیک RTX 4070 قدرت می گیرد و قطعاً قیمت بالاتری از نسخه اصلی خواهد داشت. همچنین کسانی که قصد دارند بودجه محدودتری برای خرید این لپ تاپ صرف کنند

‫0/5 ‫(0 نظر)
محرمی دوه بیونی امیر

نوشته شده توسط

اگر سوالی دارید در خدمتیم
X
Welcome to Our Website
Welcome to WPBot